Tišina noći

Zarobljen u sobi,
U tami noći,
Tražim pogled njen,
Negdje izgubljen.

Zarobljen u sobi,
U tami noći,
Tražim miris tvoj,
Na srcu mom.

Tišina nas razdvaja,
Polako nas udaljava,
Bez imalo srama,
Udaljava nas tama.

Sati se broje,
Tišina ostaje,
Kao i suze i poljubci,
Uzalud čuvani.


Svima nesretno zaljubljenima


P.S.
Nadam se da moja glavna kritičarka neće imati primjerdbi na ovu pjesmu...

02.09.2008. u 22:35 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (5)
Rujan 2008 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne? Ruža

Opis bloga

Na ovoj stranici ću pisati isključivo svoje ljubavne pjesme.
Molim sve one koji već copy pastaju negdje da uz taj paster dodaju gdje su našli pjesme.

Hvala!!

Pjesme


Prva ljubav
Osjećaj
Putujem morem
Zadnje riječi
Sreća
Pismo noći
O Isuse
Onda kad umrem
Nedostaješ mi
Predivna noć
Pošalji mi snove
Riječi dvje
Zvijezde i ti
Suze
Tuga
Snovi i ti
Niko kao ti
Tišina noći
Odlaziš
Proljetna ljubav
Volim te


O meni

Zovem se Danijel, živim, radim, spavam, dišem u Mostaru.

Nakon što napišem dosta pjesama imam plan da objavim knjigu istih.

Volim slušati Bijelo Dugme , Prljavo Kazalište i Drugi Način.

Lijepo se zabavite na blogu.


Free Counter
Free Counter

A šta ja slušam?



Moji frendovi

#dje gori? - blog od Marie
Isus te ljubi - blog od Tee
~putujem riječima,razmišljam koracima~ - blog od Marijane
~otkacena plavusa ~ - blog od Marijete